Bu il Azərbaycan Milli Teatrının yaranmasının 145 yaşı tamam oldu. Martın 10-da Azərbaycan teatr məkanında bir canlanma nəzərə çarpırdı. Ölkə teatrlarının hər biri əsası ilk dəfə 1873-cü ildə M.F.Axundzadənin “Lənkəran xanının vəziri” komediyasının səhnələşdirilməsi ilə başlayan sənət yolunun ildönümünü təmtəraqlı şəkildə qeyd etdilər. Azərbaycan Dövlət Musiqili Teatrında həmin gün Xalq Cümhuriyyətinin 100 və ömrünü müstəqillik ideallarına həsr etmiş ictimai xadim Ceyhun Hacıbəylinin 125 illik yubileyi münasibətilə səhnələşdirilmiş “Nuri-didə Ceyhun” tamaşası təqdim olundu.Əgər nəzərə alsaq ki, Azərbaycan Musiqili Komediya Teatrının əsası ötən əsrin əvvəllərində qoyulub o zaman uzun bir yol qət etmiş teatrın bu illər ərzində gördüyü işlərin necə böyük əhəmiyyət kəsb etdiyinin şahidi olarıq.İstər milli teatr günü, istər bayramlar ayı hesab olunan mart ayının əhval-ruhiyyəsi və ən önəmlisi qarşıdan gələn prezident seçkilərini əsas götürərək teatrın direktoru Əliqismət Lalayevlə görüşüb, geniş söhbət etdik.
– 145 illik fəaliyyət yolu keçmiş Azərbaycan teatrının dünənini, bu gününü və sabahını necə xarakterizə edərdiniz?
– Milli teatrımızın 145-ci ilinin geniş şəkildə qeyd edilməsi bir daha sübut etdi ki, Azərbaycan teatrının son illərdəki uğuru, son illərdə peşəkarlıq səviyyəsinin qat-qat artması ona göstərilən qayğıdan irəli gəlir. Yəni, ölkə rəhbərliyi tərəfindən teatr sənətinə, ümumiyyətlə isə sənətə olan, sənətkara olan diqqət, qayğı o qədər yüksəkdir ki, nəticədə də bu qayğıya cavab olaraq yeni-yeni əsərlər yaranır, yeni səhnə əsərləri hazırlanır, yeni tamaşalar aktyorlar üçün geniş imkanlar açır və bütün bunların hər biri də milli teatrın inkişafına geniş şərait yaradır. Azərbaycan Dövlət Musiqili teatrı, mən deyərdim ki, son illərin ən uğurlu teatr hadisəsidir. Bildiyimiz kimi 1993-cü il Azərbaycan tarixində ulu öndərin məhz xalqın təkidi ilə hakimiyyətə gəlişi kimi yadda qalıb. Təsəvvür edin ki, ölkədə tam sabitlik yox idi, yaranan qarışıqlıq cəmiyyətdə bir xaos yaradırdı. Bir sözlə, ölkədə görüləcək o qədər iş var idi və ulu öndər məhz uzaqgörənliyi sayəsində bu qarışıqlığın qarşısını aldı, ölkədə tam sabitlik yaratdı və bu qədər işlərin içində sənəti, sənətkarı da unutmadı. Məhz həmin ildə Musiqli Teatrının binası inşa edilirdi. Ulu öndər vaxt taparaq teatrın tikintisi ilə tanış olur, hər xırda detala xüsusi diqqət göstərirdi…Və öz çıxışında maraqlı bir fikir söylədi: “Teatra gələn tamaşaçı hazırlanan səhnə əsəri ilə yanaşı, eyni zamanda teatrın binasından, teatrda yaradılan şəraitdən də estetik zövq almalıdır”. Bu çox önəmli bir məsələ idi ki, ulu öndər bunu daima yadda saxlamağı, unutmamağı tövsiyə edirdi. Biz çox şanslıyıq ki, ulu öndərin arzuladığı və onun qayğısı, diqqəti sayəsində ərsəyə gələn bu teatr binasında (Musiqili teatrın binası nəzərdə tutulur) çalışırıq. Onu da da xatırladım ki, Heydər Əliyevin layiqli davamçısı İlham Əliyev də eynilə atası kimi sənətə böyük önəm verir və ölkədə yaşayış səviyyəsinin yüksəlməsi üçün əlindən gələni əsirgəmir. Biz artıq müstəqil ölkənin vətəndaşlarıyıq və dünya bizi müstəqil ölkə olaraq tanıyır. Zənnimcə bundan böyük xoşbəxtlik ola bilməz.
– Yeri gəlmişkən, böyük bir imperiyanın tərkibində 70 il əsarətdə olan Azərbaycan teatrı ilə hazırkı müstəqil ölkənin teatrını necə müqayisə edərdiniz. Sizcə müstəqillik tam olaraq müstəqil düşünməyə şərait yaratdı?
– Etiraf edək ki, müstəqillik dövrünün teatrı, dünya teatrına inteqrasiya etdiyi üçün böyük şöhrət qazanma imkanına malik oldu, artıq dünya ölkələri bizim teatrı tanımağa başlayıb. Yeri gəlmişkən, 90-cı ilin əvvəllərində bizim Akademik Milli Teatrımız Türkiyəyə və Almaniyaya qastrol səfərinə getmişdi. O dövrdə Milli Teatrda çalışan, hazırda Mədəniyyət və Turizm nazirinin müavini Ədalət Vəliyev həmin qastrolların təşkil olunmasında bilavasitə böyük rol oynamış və həmin səfərlərə rəhbərlik etmişdi. Bu ilk dəfə idi ki, Azərbaycan teatrı, əlbəttə ki, müstəqil ölkənin müstəqil teatrı dünya ölkələrinə səfərə çıxmış, dünya teatrları, onların fəaliyyəti ilə yaxından tanış olmuşdur. Bilirsinizmi, bunu sözlə ifadə etmək çətindir. Yəni bu məqam o qədər əlçatmaz bir arzu olub ki, inanmaq belə çətin idi, ancaq zaman, dövr hər şeyi sübut etdi və əlçatmaz hesab olunan arzularımızı həyata keçirməyə böyük imkanlar yaratdı. Sadəcə paytaxt teatarlrı deyil, eyni zamanda bölgələrdə fəaliyyət göstərən teatrlarımız – Gəncə teatrı, Salyan Kukla teatrı, Lənkəran teatrı Şəki teatrı, Mingəçevir teatrı və b. teatrların hər biri xarici qastrollara gedir, teatr festivallarına qatılır. Onu da qeyd edim ki, dünya ölkələrində keçirilən festivallarda iştirak etmək çox önəmlidir. Belə ki, festivala qatılan ölkələrin tamaşalarının hər birinə münsiflər heyəti tərəfindən baxılır, onların arasından seçimlər edilir. Azərbaycan teatrı artıq festivallarda belə seçilir, bizim tamaşalar vasitəsilə xalqımıza, millətiməzə xas olan, tarix, ədəbiyyat, adət-ənənə öyrənilir, bunlara maraq göstərilir. Bu çox önəmlidir. Musiqili Teatrının qastrol səfərələri böyük uğurla keçir. Təsəvvür edin ki, Rusiya , Gürcüstan, Türkiyə kimi ölkələrdə festivallarda iştirak etmişik. Və Azərbaycan teatrının 145-ci ildönümündə Musiqili teatr ilk dəfə Amerikaya səfər etdi. Amerikada keçirilən teatr günündə mənim rəhbərliyim və Afaq Bəşirqızının iştirakı ilə kollektivimiz böyük uğurla iştirak etdi. Bütün bunlar hamısı müstəqilliyimizin bizə bəxş etdiyi imkanlardır ki, bizlər də bundan yararlanırıq. Əslində dövlətimiz nə qədər güclü olarsa, mədəniyyətimiz də bir o qədər geniş miqyaslı olar. Bildiyiniz kimi dünyanın bütün ölkələrində Azərbaycan Mədəniyyət günləri keçirilir. Məhz mədəniyyətimizin təbliğatı nəticəsində Azərbaycan ən ucqar ölkələrdə belə tanınır.
– Nahaq yerə demirlər ki, mədəniyyət ən böyük siyasətdir…
– Bəli, mədəniyyət ən böyük siyasətdir, deyimi təsadüfi deyil. Çünki siyasətçilərin görə bilmədiklərini mədəniyyət işçiləri görür və mədəniyyət işçiləri ən yaxşı təbliğatçılardır. Bu yaxınlarda İran İslam Respublikasında keçirilən Fəcr Beynəlxalq Teatr Festivalında iştirak edirdik, bayraqların arasında Azərbaycan bayrağının dalğalanması o qədər qürurverici idi ki, məhz o an hiss edirsən ki, müstəqil bir ölkəni təmsil edirsən və bu çox məsuliyyətli məqamdır. Qeyd edim ki, Bakıda yerləşən turizm şirkətləri ilə mütəmadi olaraq əməkdaşlıq edirik. Ötən il Novruz bayramı günlərində İranla birgə müştərək “Bəxtəvər” adlı tamaşa hazırladıq. Təbriz teatrının tanınmış aktyorları bu tamaşada iştirak edirdilər və tamaşaya baxmaq üçün İrandan çoxlu qonaqlar gəlmişdi. İran tamaşaçıları Musiqli teatrın fəaliyyəti ilə yaxından tanış oldular və bu il də birgə Novruz bayramı günlərində konsert proqramlarımız oldu. Bütün bunlar, dediyim kimi mədəniyyətlər arası olan bir əməkdaşlıqdır ki, hər iki ölkə arasında olan dostluq münasibətlərini daha da gücləndirir. Xatırladım ki, turuzm şirkətləri ilə olan əməkdaşlıq nəticəsində belə qərara gəldik ki, Musiqili teatr turizm marşurutuna daxil edilsin, mədəni turizmin inkişafında da rol oynasın. Biz eyni zamanda Cümhuriyyətin 100 illiyinə hazırlaşırıq. Bildiyiniz kimi Musiqili teatr Milli Teatr günündə “Nuri-didə Ceyhun” tamaşasını təqdim etdi. Tamaşa böyük uğur qazandı. Düşünürəm ki, bu tamaşa Cümhuriyyətimizin 100 illiyinə ən böyük tövhədir. Qarşıdan prezident seçkiləri gəlir, 11 Aprel Azərbaycan xalqının ən mühüm qərar verəcəyi gündür və hər birimizin İlham Əliyevə səs verəcəyinə inanıram. Şəxsən incəsənət adamları adından deyə bilərəm ki, onlar prezidentimizin ətrafında sıx birləşəcəklər. Xalqın sevgisi hər şey deməkdir və xalq İlham Əliyev deyir. Ona görə ki, İlham Əliyev prezidentliyi dövründə gördüyü işlərlə xalqın sevgisini qazana bilib və onun görüləcək işləri hələ çoxdur…
Polis Akademiyasına kursantların qəbulu başlayıb
2017-2018-ci tədris ili üçün qəbul şərtləri və qaydaları…
Buraxılış imtahanları iyunun 21-də keçiriləcək
“MİLLİ GEYİM GÜNÜ” layihəsinə start verildi
Heydər Əliyev – 93
İqtisad Universiteti 2018/2019-cu tədris ilinə yeniliklərlə başlayacaq
Без Шуша нет Карабаха, а без Карабаха нет Азербайджана…
Film Festival: “The fulfillment of the promise: Secrets of Vilnius”
Messi influenzato…
“Вниз по течению”…